sobota, 13 października 2012

Przyznam, że trochę się dzieje w życiu i nie do  końca się zorganizowałam - cierpi na tym internetowe pisanie i czytanie (choć może i dobrze, w końcu realizować się trzeba w realu;)
Tak na szybko, to chciałam zasygnalizować o akcji Zostań wege na 30 dni!
Ja w to weszłam. A skąd ten pomysł u zatwardziałego mięsożercy? Nie do końca jestem pewna co jest przyczyną, ale od ponad miesiąca mam dużo mniejsze zapotrzebowanie na mięso, najnormalniej w świecie organizm odrzuca. Pomyślałam, że skoro ciało nie chce, to warto zagłębić temat wege. Dzięki temu dotarłam do tej akcji. Może jeszcze komuś przyda się ta informacja.

do spisania i czytania ;)

http://www.zostanwege.pl/zostanwege/wp-content/uploads/2011/09/3000.jpg

1 komentarz:

  1. Nie zawsze da się wszystko zorganizować jednak faktycznie trzeba spełniać się w realu ;)

    OdpowiedzUsuń