wtorek, 14 sierpnia 2012

Błagam o kciuki! ;)

Jak w temacie. Za co? Za mój aktualny pęd do ćwiczeń fizycznych. O losie, wpadłam w wir - znienacka wygrzebałam wszystkie dostępne płyty z ćwiczeniami jakie posiadam i żeby mi się nie nudziło ćwiczę wymiennie. Z nowości polecam ćwiczenia z Ewą Chodakowską, która z tego co się zorientowałam cieszy się dużym powodzeniem. Pierwszy raz (jak ze wszystkim:) był delikatnie mówiąc wyczerpujący, ale każdy następny bajkowy. Kondycja się pomału poprawia, coraz dłużej mogę ćwiczyć, coraz niżej mogę tyłek opuszczać i coraz mocniej mięśnie brzucha mogę napinać. O tak, chwilo trwaj i przestań być chwilą!

Deszcz leje, ja mam full energii, którą mogę uczciwie zniweczyć siedząc w pracowych tabelkach ;)

6 komentarzy:

  1. Też zaczynam ćwiczyć z Ewą :) ćwiczenia są świetne. Życze wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ćwiczę z Ewką :D Super! Trzymam kciuki :)
    Btw. wyłącz weryfikację obrazkową, utrudnia to dodawanie komentarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia :) Ja aktualnie ćwiczę Insanity ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szacun:) Insanity to dla mnie póki co masakra ;) powodzenia!

      Usuń