niedziela, 19 sierpnia 2012

Oddam w dobre ręce


Też tak macie, że jak wpadnie Wam coś do głowy, czy intensywnie o czymś myślicie, to „nagle!” wpada do głowy pomysł, rozwiązanie, pojawia się inspirująca lektura, czy człowiek, który pomoże? Jestem pewna że tak, mi się to zdarza cały czas ;)

Ostatnio robiąc w domu porządki i przy okazji przegląd posiadanych przeze mnie rzeczy doszłam do wniosku, że mam mnóstwo rzeczy mi zbędnych. Dlaczego ich się nie pozbyłam? Bo przecież kiedyś mogą się przydać, to, że nie używam czegoś od 2 lat, to nie znaczy, że to się nie zmieni, nie wiem nawet skąd to mam, ale skoro jest, to niech leży, itd., itd., itd.

Podobno ilość rzeczy i bałagan/porządek w domu jest odzwierciedleniem tego co w głowie i duszy.
Skoro tak, to w mojej głowie panuje bigos (btw nie znoszę bigosu). Postanowiłam się z tym rozprawić i pozbyć się wszystkich rzeczy, których nie używam (przy okazji zweryfikować swoje podejście do posiadania). Mogłabym co prawda puścić parę rzeczy na allegro, ale nie mam ciśnienia, poza tym leniwa jestem i ganianie na pocztę mi mentalnie doskwiera.

Pozostają gratyzchaty.pl – Ci, którzy nie znają, to polecam, jest to dobre rozwiązanie zarówno dla tych, którzy chcą się czegoś pozbyć, jak i dla tych z duszą szperacza, każdy ma jakąś korzyść. Idea serwisu jest taka, że oddajemy za darmo, ewentualnie w grę wchodzą koszty przesyłki, jeśli się ktoś zdecyduje na taką formę. Podobno jeszcze gumtree się sprawdza, przetestuję.

Ja oddaję tylko osobiście, ale dziś zrobię jeden wyjątek. Zatem jeśli ktoś jest zainteresowany perfumami Dolce&Gabbana Light Blue, to proszę dać mi znać w komentarzu. Oddaję w dobre ręce, jedynie poproszę o zwrot kosztów przesyłki i koperty bąbelkowej, co i jak omówię już w mailu.

Perfumy mają 100 ml, zużyte jest może 10 -15 ml. Oddaję bo to jest tester i według mnie zapach trochę odbiega od „sklepowego” produktu, ale może komuś to pasuje. Kupiony w sklepie internetowym Kookai ok roku temu.


2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Aktualne:) Jeśli jesteś zainteresowana, to napisz do mnie dobrzejest1@gmail.com

      Usuń