środa, 1 sierpnia 2012

plany na sierpień

Odważyłam się poczynić plany na sierpień … mam lęk przed upublicznianiem, no ale pracuję także nad eliminowaniem oporu, zatem:

1.      Waga – 5kg (ćwiczenia w domu, posiłki o regularnych godzinach, bez podjadania i ostatnim posiłkiem ok 19)
2.      Czytać min pół h dziennie
3.      Zorganizować wrześniowy wyjazd (reszta kasy, sprawdzić wiarygodność 3 biur, znaleźć dobrą ofertę, spakować się i wyjechać w cholerę ;)
4.      Angielski – ok 30 min filmu lub książka w oryginale

Jestem zmęczona, w sierpniu postanowiłam być dla siebie łagodna

4 komentarze:

  1. Mnie takie upublicznianie mobilizuje do tego żeby wszystko zrealizować i powykreślać ;)
    trzymam kciuki za realizacje twoich planów ;)

    Co do wyjazdu to uważaj, ostatnio nawet biura z wieloletnim doświadczeniem splajtują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za Twoje plany :)

    OdpowiedzUsuń